Monday 31 December 2012

Happy New Years!!!

Selamat tahun baru untuk aku dan semuanya...tahun baru semangat baru,azam baru, matlamat baru,seiring dengan tahun baru kematangan kita juga semakin tinggi, lebih waras dan rasional dalam berfikir dan membuat  keputusan, azam untuk tahun ini aku dah set awal lagi, pasai aku dah set azam tu pada awal muharam yang lepas hihihi...Azam aku tahun nie tak nak takut buat keputusan lebih2 lagi keputusan yang besar2 nie..aku akan cuba..hemm

Tahun baru ini aku cuba membuat sesuatu yang drastik yang pasti aku tak mahu lagi termakan dengan momok2kn orang lain, tak mahu lagi dipengaruhi oleh pandangan2 orang lain yang semuanya macam negatif, aku dah selidik sendiri dan tak la senegatif seperti yang disangkakan..aku nekad alang2 kalau nak tertonggeng sekalipun biar sekarang, sebaiknya biarlah ianya menjadi batu loncatan kearah lebih kebaikan untuk aku..mudah-mudahan amin...

p/s :  aku cuma merancang tuhan yang menentukan...

1 comment:

  1. happy new year!! semoga tahun ini lebih baik dr tahun yg sebelumnya dlm segenap perkara..mohon dipermudahkan segalanya, bertambah kerahmatan dlm hidup..insyaAllah..Aminnn

    ReplyDelete