Tuesday 18 December 2012

HAI ALL ..

Hari ni 18.12.12 bersamaan hari isnin merupakan hari jadi aku hihihi.. hari jadi aku ke? cam malu lak nak nak ngaku hari jadi sendiri.. tapi ialah umur dah masuk 3 series ni tiba2 berlangsung tanpa sedar, tahu2 dah tua rupanya aku nie, well nak buek camno syukur la semuanya berjalan dengan baik sekali selama aku mengharungi usia 30 nie,mcm2 achievement yang aku perolehi dah ade isteri kaya hihihi, dah ade harta sikit2 (baru nak menapak pun), ade anak2 yang sihat,sempurna, bijak dan tomel2 belaka..Hidup dalam keluarga yang bahagia memang happy sangat la.

Hemm perancangan nak masuk spore, ajak my wife dating kat sana, merempit je lebih senang rasenya,lokasi mungkin ke Mustafa Centre nak cari perfume kot tp bukan aku ni wife aku yang request utk ke sana dengar2 kat sana lagi murah, murah sangat la jauh beza dengan harga kat sini. Ini baru planning belum tahu lagi jadi ke idok..kalau tak hujan atau keadaan baik pasti kesana kot insyaallah..

p/s Happy B-Day to me...hihihi..



No comments:

Post a Comment