Thursday 4 July 2013

International Treasure Hunt

Pada 15 jun 2013 lepas satu acara treasure hunt bertaraf sangat antarabangsa telah pun diadakan.. Aku and the geng pun join gak la acara nie sume dak2 UMMB je..well semua berjalan lancar dan soalan dan task pun boleh di katakan senang gak laa dari tahun lepas..walaupun senang aku tak menang gak pun..pemenang kali ini betul 100% kckckc macam soalan tu dia yang buat lak..keseluruhan kami puas kerana kami join tanpa sebarang bayaran hihihi ini adalah keranan kami di bawah "media" so dorng kasi free la..siap dengan acara sampingan sume siap bagai..

Stage perasmian di Taman Merdeka..tahun lps perasmian dan pelepasan di dataran MBJB
Team aku..Kosmo Hunter

Peramsmian oleh Exco Pelancungan Johor


pencarian bermula...tp lebih kpd pencarian tpt mkn hihi..

Salah satu syarat kene bergambo sambil tangan mengnunjuk ke arah Legoland..mcm poyo je..

Makam Sultan Mahmud..

Nasib baik dalam ramai2 ade anak peneroka..pandai la gak nak ngait buah kelapa sawit tu..suruh aku mmg berkhemah la kt situ sampi esok belum tentu siap..

Antara task lain ialah kena mengail di tali air sawah padi..confirm la kami dapat..dapat menghabiskan masa ada le..chait..

Aku dan blood..

And the team..

and the team again..

Mlm itu kami di jamu dengan hidangan sea food..rgi la waktu nie..aku demam teruk..sume tak rasa n payau je..ujian betul..


Nampak mcm ok..tapi tuhan je yang tahu rasa badan nie..

Siang nya aku dah ok sikit..tapi letih yang amat..

Sempat la memukat di tepian pantai chewahh..

Hidup lakonan ko kan..

Antara rezeki kami pagi itu..


tercicir lak ..

No comments:

Post a Comment