Wednesday 5 September 2012

Sedikit foto yang boleh aku kongsi bersama kalian semua, dalam kenangan 1syawal 1433H  (19 Ogos 2012)
Gambar satu family hihihi si gebus tu dah mengantok..
 Gambar mak dan ayah bersama rae dan mal, tapi mak dah macam terselit je tu..
 Rae dan Mal raya pertama mereka sebagai pasangan kekasih suami isteri

  Ingat lagi tak stori yang pernah aku ceritakan kat korang, haa nie la gambaran situasi sebenarnya.

Mak dan ayah saling bermaafan di pagi raya.

 Giliran Mak Han. control perasaan mase nie..

 Giliran Cik Im, time nie aku dah mula sebak, tapi steady lagi..

   Tengok si Hanifah,hihihi nie kes perasaan dah tak terbendung la nie,tapi aku ok jer..

 Eh si Nifah nie tadi sakan betul dia sebak la nie cam happy je..

 Giliran si Cik Z bermaafan, muke je nampak steady tapi hati jangan cakap laa, biasa la orang banyak dosa memang macam tu wakakaka!!! (cpt laa!! minta maap cium skali kaki mak tok tu) kat gua lu tak minta ampun lagi weih dah la lu lobang gua..

 Hemmm yang nie (yang baju biru tu,yang baju kelabu tu bukan) memang tak yah cakap laa, awal raye minta maap sakan bagai, tengah hari dah sakitkan hati gua.. cheh..

 Tapi yang nie nampak tak? penuh dengan sifat2 keikhlasan yang tinggi, tengok maktok punye sayu,hiba,penuh keredhaan dan kerendahan hati, ini baru minta maaf peringkat tertinggi.time nie masih boleh bercakap,walau pun putus2 hahaha..

 Kalau yang nie perhh.. korang yang tengok foto nie pun leh touching kan, nie kan pulak aku, dah tak boleh nak bercakap dah time nie..syahdu2...kckckc..

 HAAAA!!! time nie lagi haru...aku nk cakap dah tak kuar suara beb,yang kuar air mate je memang sedih betul la kiranya tu, tapi mak biase laa awal2 dah maafkan aku hihihi...cayang adi kat mak...takpe mak syurga adi dah book dah untuk mak dan ayah..amin..

 Time nie aku dah memang lost dalam dunia keinsafan, ter flash back sume kesilapan2 yang lama..ayah dah tak leh tengok confirm kalau ayah tengok memang ikut same la hihihi..

 Tengok pelakon sinetron nie,ok la2 ye aku nampak sangat sedih ko tu, ye2 memang sedih "sangat".

  Giliran yang lain pulak bermaafan 

 Iman ko nye salam macam orang salam silat pengantin je.

 Oppss... ade lak adegan kissing2 nie, tapi jangan risau ini masih blog sesuai untuk family, ringan2 je hihihi

  Elleh Lina nie macam pelakon slot akasia je hahahaha!! (comel ek aku mase nie hihihi)

 Haa.. kalau yang nie jenis salam marhaban, cume touch2 hujung jari je.

 Ayah tok usha je gelagat anak dan cucu dia, tapi ayah tok ny dress up memang paling sempoi, raya tahun depan nak try la gak..agak2 mak dan lina ok tak ek? 

 Eh mak ngah leh lak terselit kat situ, tak sempat lak nk catch moment tengah bermaafan tadi.
time nie camera dah bukan di tangan aku lagi..memang aku pegang camera tu n tak lame pun..

Emir kene kissing muuuuahh!!

No comments:

Post a Comment