Sunday 17 November 2013

RANGKUMAN...

Seperti juga tajuk di atas, entry kali ini memang sah la aku rangkumkan semuanya.. Gila lama kan aku tak jengah atau singgah atau cecah kat blog ni..Well papepun  seperti di awal tadi rangkuman story mory semuanya bakal diringkaskan untuk kalian...


Untuk permulaan entry aku berkisah tentang keberangkatan bapak n mak mertua aku untuk menunaikan rukun islam ke lima iaitu menunaikan haji..dari 2 oktober - 12 nov 2013

 Kedua orang mertua ku yang di hormati..

 Suasana ketika baru tiba di lapangan terbang..
 Mak mertua aku berpeluang untuk menunaikan haji untuk pertamakalinya, tetapi untuk bapak pula ini kali ke  dua baginya.

 Kaum kerabat yang turut sama serta untuk menghantar bakal jemaah haji..

 Me with FIL n MIL, yang sebelah tu cik Anim (adik ipar mak)..

Saudara-mara

Abg ipar aku, Aman dah nak dekat 3 tahun tak jumpa..
Tahniah untuk anak yang mendapat 5A dalam UPSR lepas..

Ketibaan kedua mertua aku ketika baru pulang dari haji..syukur dan tahniah 

No comments:

Post a Comment