Thursday 26 July 2012

Assalamualaikum,kepada pembaca blog,aku tak tahu nak up date ape,korang tengok je la ni,ini antara sebahagian foto yang boleh aku kongsikan bersama, kalau korang nak tahu ini adalah foto mase honey moon hihihi..dah basi dah pon tapi boleh laa klu nak tengok kepada siapa yang teringin nak tengok..

Mase ni kalau korang tengok pun boleh tepercaye yang bergambar tu adakah seorang model sepenuh masa atau pun seorang model sambilankan. =)

 Hihihihi my sweet lovely wife, korang,korang seperti biase la kalau aku dah macam tu punye segak wife aku pun kene la sepadan dengan aku..hihihi ala mane ade just simple n easy je kiteorang nie..

 Kalau korang perasan sape lak yang amik foto kiteorang nie ek?hihihi.. tapi semua view yang korang nampak adalah amat sangat menarik ia kan?
 Yang ini pun kalau tengok background perh mmg terbaeek!!, yang penting sama cantik sama padan hihihi.. =)

  Kalau korang bukan seorang fotographer yang mantop jangan harap la dpt shoot macam nie punye power eh.. =)

(someone from JKT beritahu wajah my wife persis Nurul Izzah..waaduhh!! bisa gawat nih)
 Kalau aku kire yang nie simple2 je,tapi pada korang mb yang ini la yang paling kacak kan..hihihi

 Yang ini no coment but not bad at all..

 Alamak! ade lagi ke ingat kan dah takde lagi foto aku dalam ni.

Lor nak jugak ke,pantang aku bergambiran dia pun sibuk nak jugak, sweet la Lina.

nota: sape2 yang nak honey moon tak payah susah2 fikir kemana,pergi je cameroon hightland confirm pasti puas hati,elemen sejuk itu sangat sinonim dengan honey moon.

3 comments: