Saturday 21 April 2012






1) Pasangan paling romantik "romantik kee"....Pakyang man of the match,tq la bro atas segala sumbangan lu pada majlis tu, Cik Nana terima kasih juga diucapkan .
2) Ayah Tok melayan kunjungan tetamu..Tq Ayah Tok walaupun sekarang tidak sekuat dulu tetapi semangat Ayah Tok tetap ada demi cucunya..love u so much..
3) Pasangan yang tak kalah romantiknya juga.. Pakngah dan Makngah terima kasih banyak2 atas sokongan untuk majlis Rae ini..
4) Cik Im dan MakTok ku yang sangat di sayangi, Cik Im terima kasih atas sumbangan tenaga dalam sama menjayakan majlis ini,lepak sampai ke malam. Mka Tok juga ucapan setinggi teimakasih atas bantuan kalau mase tu MakTok xde tak tahu la macam mana, mase tu sangan huru hara dengan Fahim,Adi,Mak,Ayah demam dan Lina masuk hospital...dugaan hebat sungguh waktu tu..syukur semuanya selesai..
5) Ayah yang dihormati walaupun penat melayan tetamu masih sempat tersenyum memberi pose terbaik seperti seorng bekas model iklan jan tangan Rolex hihihi..Ayah tetap yang terbaik.
6) Cik Naha walaupun mengundang kontroversi tapi khidmat dia tidak boleh dipertikai tq, Cik jun seorng lagi org kuat majlis tq Cik Jun atas segala sumbangan, Mak Han tidak boleh dipertikai lagi sumbangannya dari sebelum majlis lagi Mak Han sudah sibuk mengalahkan mak pengantin ur d best mak Han.

1 comment:

  1. dalam ramai2 tu cik jak, cik ayu n emir ko x sebut ea...mmg majuk tahap gaban la ni...xpe la...gua blah la

    ReplyDelete