Saturday 14 January 2012

 Gambiran sewaktu di Petronas tol Kempas,antara muke yang join dalam kembara kali ini, Wan,Al Mazi (Awee), Fadhli (Kechik/Kechil) dan Aku (Wandi).

Eh..cam kenal je dengan mamat yang jaket cerah tu..aku sebelum memulakan ride. Atara syarat utama untuk kembara bersama ialah mestilah memiliki motosikat yang berdaya saing,setakat moto boleh naik 110kmj baik pendamkan dulu hasrat itu..wakakaka!!

 Haa nie kat tol Petronas Machap,maklumla belang nie full tang Rm5 je tu yang manjang nak kena berhenti isi minyak je,aku suruh pinjam tong minyak mesin rumput Wak John tak nak..

 Aku disamping kuda hitam Black Fz150,dan Awee di samping blue rxz135membuat isyarat peacenya yang tidak ikhlas..(bak kate Fadil nyok-nyok polis pun tak dapat!!) wakakakaka!!!

 Eh aku lagi,untuk pengetahuan jangan follow belakang Awee confirm ko pasti menyesal!!

 Nak ride jauh kene la lengkap,keselamatan itu keutamaan,tengok contoh terbaik,pakai glove untuk lebih gaya EH!! keselamatan...

   
                                   
 Yang nie muke boleh tahan pelahapnye nie..sanggup tak amik b.fast semata-mata nak pulun asam pedas.

Yang ni lagi laa..memang dari senyuman (awe) dan jelingan (wan) dah tahu ade niat jahat tersembunyi hehehe..nie mesti dah berpakat nk sembunyikan lauk nie...

No comments:

Post a Comment